.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهید علی‏محمدی سالها تحت نظر منافقان بود

همسر شهید مسعود علی‏محمدی، دانشمند هسته‏ای کشورمان گفت: این شهید از سال 83 مورد تهدید و تعقیب منافقان قرار گرفت اما هیچ ترسی به دل راه نداد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس از دامغان، منصوره کرمی در همایش بسیج اساتید که همزمان با سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران با حضور اساتید بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان برگزار شد، اظهار داشت: بعد از شهادت عزیزانی چون دکتر چمران، دکتر علی‏محمدی و دکتر شهریاری و شهیدان برجسته علمی کشور ، دیگران بیکار ننشسته و قلم این‏ها را برداشته و در عرصه علم و عمل جهاد می‏کنند.

وی بیان کرد: راه‏اندازی بسیج که به دستور حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت، ایده بسیار به‏موقع و کارآمدی بود که در صدر اسلام هم در جنگ‌های پیامبر با عناوین دیگر وجود داشته است و در حال حاضر هم بسیجیان پا به پای مسئولان در راستا، اهداف عالی انقلاب قدم برمی‌دارند.

همسر شهید مسعود  علی‏محمدی افزود: ما باید همه قوای ایمانی‏مان را جمع کنیم و هر مسئولیتی که عهده‏دار آن هستیم، به نحو احسن انجام دهیم چون اگر کوچک‏ترین غفلتی کنیم، مملکت خود را نابود کرده‏ایم.

همسر این شهید بزرگوار بیان کرد: ما اگر پیام‏های رهبری را گوش داده و راه شهیدان را ادامه دهیم و با انجام هم‏بستگی در مسائلی که بر ما واجب است، اقدام کنیم می‏تواند چشم ابرقدرت‏ها را کور کرده و بقا و دوام انقلابمان را تضمین کنیم.

کرمی ادامه داد: دشمن به شکل‏های گوناگون برای از بین بردن دستاوردهای ما وارد عرصه می‏شود و با گذاشتن راه‏های شیطانی سر راه دانشمندان بزرگ علمی می‏خواهد که ایران اسلامی را نابود سازد.

وی تصریح کرد: اما با وجود جوانان و عالمان وارسته اخلاقی و حضور و هم‏بستگی خود همه سدها و هجمه‏های دشمن را می‏شکنند و هر کدام برای خود دکتر چمران و علی محمدی می‏شوند و این وظیفه ماست که از خون شهیدانمان پاسداری کنیم.

همسر شهید مسعود  علی‏محمدی افزود: شهدا هر جا نیاز به امر به معروف و نهی از منکر بود، دریغ نمی‏کردند و می‏گفتند انسان مسئول است و مسئولیت‏های خود را باید به نحو احسن انجام دهد.

کرمی بیان داشت: دکتر علی‏محمدی دقت نظر فراوان در کارهایش داشت و هیچ‏گاه بدون تدبر و تحقیق حرفی نمی‏زد و برای صحبت‏های خود دلیل و منطق داشت و همیشه غرق در فکر و اندیشه بود.

وی تصریح کرد: هیچ‏گاه به خاطر ندارم که شهید مسعود  علی‏محمدی کاری را به بطالت گذرانده و وقتی را برای استراحت و تفریح خود کنار بگذارد. شهید همیشه به جوانان مشاوره می‏داد و با آنها دوست بود و راه را از چاه به آنها نشان می‏داد و جوانان هم در هر کار با او مشورت می‏کردند.

کرمی افزود: شهید علی‏محمدی خضوع و خشوع فراوانی داشت. در سلام کردن همیشه پیش‏قدم بود و به همه ادای احترام می‏کرد؛ در تربیت فرزندان بسیار حساس بود و هر کس اگر می‏خواهد شهید واقعی باشد، باید خصوصیت اخلاقی ویژه‏ای داشته باشد.

وی با بیان اینکه دکتر علی‏محمدی از سال 83 مورد تهدید و تعقیب منافقان قرار گرفت، بیان کرد: در سال 83 دکتر مورد تعقیب قرار گرفت اما هیچ ترسی به دل راه نداد و به کارهای روزمره خود ادامه داد.

همسر شهید مسعود  علی‏محمدی افزود: در سال 84 یکی از دوستان وی را به یکی از کشورهای خارجی برده و در 48 ساعت از او درباره دکتر علی‏محمدی بازجویی کردند، اما او لب به سخن باز نکرد.

کرمی یادآور شد: در سال 86 یکی دیگر از دوستان وی را به ایتالیا برده و در مدت 48 ساعت از وی بازجویی کردند اما ایشان اظهار کرد که به هیچ عنوان دکتر را نمی‌شناسد.

همسر شهید مسعود  علی‏محمدی ادامه داد: در سال 87 که در حج واجب حضور داشتیم، دکتر علی‏محمدی متوجه شد گروهی از او فیلم گرفته و او را تعقیب می‌کنند و در نهایت در سال 88 توسط منافقان شربت شهادت را نوشید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.